Der gav mere tid til kerneopgaven, fokus på rammerne for skoledagen og kommunikationen med forældrene. Det har generelt ført til mere ro, færre konflikter, bedre trivsel og en oplevelse af mere læring.
"Det gav en ro. Alle fungerede under det. I inklusionens navn var det super godt! Har ikke set nogle af de børn ikke-have-det-godt under coronatiden"
Medarbejder
Det her med, at der står en lærer og tager imod, det synes jeg er rigtig godt. Om det så bare er for at sige hej eller følge børnene ned og lige sige godmorgen også til forældrene
Forældre
Læreren havde været ud og sætte poster op med regneopgaver. Det var mega sjovt. Vi cyklede 10 km. og fik lavet noget matematik
Elev
Kommunikationen må gerne være mere på samarbejdsplan. Det er nemmere at følge med, hvis man får at vide, hvordan man skal gøre tingene og ikke bare hvad
Forældre
Flere ressourcer bliver aktiveret hos borgerne
Større effektivitet
Mere ro, færre konflikter og bedre trivsel
Stille stemmer
Mindre sygdom
Idéer til nye handlinger